//Apple Chip CHok
Membe la sangat kan!
Sunday, January 15, 2012 @ 10:24 PM | 0 Comment [s]

hye semua semuanya :)

nak cita sikit sal sorang pompuan neyh. nak kata membe, aku was2. aku ta anggap dya membe aku dah skunk neyh. sebab? susa senang aku dia ada? nop. lebey2 agy masa aku susah. tolong gelak lagy lah. aku kenal sangat perangai dya. cukup la dah terkena sekali. menyesal seumo hidup. huh dya susa aku tolong. even aku tanak pon tapy kecian nya pasal aku tolong dya. skunk dya wat ta puas aty nan aku sebab aku bek nan membe dya. gud! p cerita prabih. hok buruk2 serah kat aku na. hok bek2 serah kat ang. molek la pompuan. cita kaw nan membe kaw pon kaw p cita kat membe aku. pastu cita aku nan kau pon kaw p cita kat membe kaw. apahal pompuan? kaw memang nak pecah belahkan hubungan membe2 ka? terbaek la. duk p cerita mrata sal keluarga aku kat orang. ntah spa2 la depa tu yang dya nak p cerita sal family aku. pa hal?

Ish apa motif ang? agakxnya kan blakang membe2 ang pon ang kutuk gax kan. memang aku bangga da fren camni. FREN TAIK! ta rugi pon aku law tada ang. btw, sedaq diri kit, ang tada bagy untung apa pon kat aku. menyusahkan ada la. haha seriusly kaw buad diri kaw nmpak BODOH. ops! sorry. 
sekian.


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER COPYCAT IN HERE OKAY


DiaryAboutStuffSite


Open Cbox