//Apple Chip CHok
Times Square Day
Wednesday, February 22, 2012 @ 1:46 AM | 0 Comment [s]

hey hey. aku happy hary ni! ahakz
why why? coz duit aku dah kurang. werk :p

NOTIS !
well, saja ja nak tunjuk. bukan nak menunjuk tapy jus nak tunjuk. ta suka? ko bley angkat kaki. tao kaki? ka ko nak tengok kaki aku naik kat muka ko? hahha cam shit shit ja.

Today today and today, aku bangun seawal 7 pagy sebab shoping. agak kebuangan ketebiatan la. weekend pon still bangun awal, ta shioq la. hee shoping nya pasal la nyah. huhu sanggop babe.
Sengal, dengan mata sembam tros mandy and siap. nasib baek la pagy2 kami naek teksi g Taming. tada la letey sangat kan. hee sampai Taming kitaorg jalan2 kat pasar cina. Giler arh! ce teka aku nampak ap?aku bagy klu sikit. klunya, dya pink2. haha yes! nak termuntah. then, nampak katak yang disiap besiang. terkankang elok ja katak tu. hah meremang tengkok aku tgok benda tu. buerk! loya~ jalan2 shupink tube. modal 10 ringit ja. hehe awal2 pagy shopink dah.

Bas Rapid KL. haha aku suka nek bas ni. sebab macam2 bau ada woo. haha siot! nasib bek la pagy2 tada bau kan. fomema tidoq pagy, depa tak nek bas. abg La tidoq. law tak bekfast bau tu. nonsense.1 jam lebey dalam bas. bayangkan pagy2 nek bas smpai 1 jam lebey. haha buang tebiat. memang! sejak duk KL neyh aku keja buang tebiat ja. sewel dah! huh nak shioq agy kan, tidoq kat london. lebey shahdu bila aircond kiri kanan masok telinga aku. meremang 1 badan cek. haha *tidoq dalam bas!

Sampai TS, serbu teros. haha keloloh. duk gatai tangan dari malam tu agy. huhu punya la besaq TS tu. bertingkat tingkat. ta abeh shoping orang tua2 kata. ta luak pon. hee sunguh la. banyak sangat. tpy ta semua butik da, dress china banyak. so yang agak bole gagah pon yang ada kat TS ni Nichii, F.O.S, SUB, Lois, Puma, Adidas, Edwin, BGlove, Voir, and blax3. kebanyakkan nya benda yang sama ja aku tengok. tapy harga murah2. Even baju pon ley dapat lam 10 hingit. sempoi ak? ahaha one thing yang aku cari selama neyh, flag shirt. haha bersepah kat TS. nek gyla aku tengok natang tu. cam haram ja. haha meyh usha2 kit barang yang aku borong kat 200 lebey ni. tak banyak mana pon. cuma neyh ja! haha pak aku tngok mampoih~

I LOVE SHOPPING >_<


affordable and simple. haha aku suka benda yang simple
.
.
V

eh pasan tak barang tak banyak mana pon. tp dwet kureng. p mana eyh? ta kan terjatuh kod? haha pantang da dwet benda tak perlu pon beli. Jam Polo Club pon hampir2 nak bantai da. nasib bek kawal nafsu ni. hee apa bley buad kan. nama pon hidup kan. normal la tu. hee lebey normal kalau parents bank in dwet lagy. haha terbaek la aku shoping. konpem ta ingat dunia. haha weyh cari jeans, tada yang bekenan. last2 baget lari.

huh TS ta bes la. Mango tadak, Levis, tada choice la. huh plan nak g shoping Sunway Pyramid. Bapak pokai da aku. hee once a year kan. haha taw kat abah aku mampos. dalam 5 jam aku abis rm218 lebey. campoq makan campoq barang yang aku beli tinggal la rm100 kat aku. tera 5 jam bru abis banyak tu memang lekeh la noh. haha banyak yang tak bekenan. membe2 aku pakai shoping sakan. Shu shoping baju 4 helai *Puma,Nike~ plus jam Polo Club yang couple nya. untung la kan da pokwe. jeles aku. haish nak beli pon aku nak bagy kat spa weyh? ermm sentap2. Kak rose pon beli jam couple tuk tunang dya. wah wah untung la kan. eh jam tu bley tahan juga harga dya. around 100++. da warranty setahun! uke apa kan tuk hadiah couple. hee cek senyum ja tengok depa.

back to jalan2. last kedai Lois. nampak ja Lois tros serbu. hah selak shirt pompuan. bekenan 2 helai. tpy mampu 1 ja. malas nak amik banyak2. hee sya aim kaler pink. comey. tapy saya neyh kan gelap. negro langkawi, rasa cam terlebey ceah lak. haha set amik hitam. p fitting room nak try saiz m nan s. sekali try y s, nmpak perot la. haha cancel. amik m tros bayar. jalan2 usha IPAD. eh mek tiqah nak beli ipad la katakan.. hahah servey punya servey, terbelek samsung tu. sapu tros. hee penat2. ta ley duk lama2. t sawan and bertambah sawan. so jalan kuar p bus stop. mak aih! ramai siot lam bas. padat, muktamak dan muktakir. haha semua fomema! arh tangkap pala teros bila bau perfume depa yang kuat tu. siyes, aku tension lam bas rapid tu. bayangkan sejam nak kena berdiri, nak kena berhimpit nan bangla2. arh ampeh! nasib bek terdesak ja. cobaan cobaan. nak hidup kena la berani cuba betol ak? hee pengalaman yang best. jum la try nek bas rapid kat KL neyh. full dengan fomema. haha yes. hidup Bangla! haha

Wait! dwet blom luak lagy. takad 200 lebey tu masih banyak agy kan bakinya? haha next location kat na eyh. wah cant wait. xsabaq lak mak kiah! haha jangan lupa diri ya. save tuk enjoy sama. jangan habis kan tuk shopping saja ya mak kiah. ingat tu!

...I.N.G.A.T...





Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER COPYCAT IN HERE OKAY


DiaryAboutStuffSite


Open Cbox